HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

torsdag 20 december 2012

Jultomten har levererat

Hej...
Skit att det inte var några bönder på tv idag, men det var trevligt i Linköping ändå.
Jag gav bort min julklapp...på ett lite konstigt sätt.
Jag lånade datorn och skickade iväg mitt i förväg fixade mail till Carina.
Sedan räckte jag datorn till henne och hon fick logga in och öppna sitt mail.
Så här såg det ut.
 
....eftersom du inte skrivit någon önskelista så får du skylla dig själv....
GOD JUL FLICKAN
Fredagen den 12 april ska du kliva på en buss klockan 14:40.
En stund senare så går även jag på bussen.
Bussen tar oss till Stockholm och vi kliver på den här:

LCHF Kolhydrater iFokus
12 april | Galaxy, Åbo
Den populära återkommande vårkryssningen om LCHF med Kolhydrater, ifokus sker i år den 12 april.
Här träffar du andra som äter och lever LCHF, lyssnar på trevliga och intressanta föredrag, minglar och utbyter erfarenheter, äter och dricker gott och njuter av en skön kryssning till Åbo. Förhoppningsvis i strålande solsken.
I år kommer bl a Kostdoktorn Andreas Eenfeldt att delta bland andra kunniga och erfarna föreläsare.
I priset ingår hyttplats enligt vald kategori, buffé på kvällen, frukost på morgonen, förmiddagskaffe och eftermiddagskaffe, all underhållning ombord, alla föreläsningar och ett morgonträningspass för dem som så önskar.
Mer information och program kommer löpande på www.kolhydrater.ifokus.se
Vi bor i en sådan här:

Lördag kväll klockan 22:00 kliver du av bussen i din stad.
Ha en fin jul och ett gott nytt år/kram-pojken

Inga kommentarer: