HALLÅ...

HALLÅ...
Klicka på bilderna så blir dom betydligt större...och roligare.

fredag 20 september 2013

Vill till Västerås...

Snart är det helg igen och jag är faktiskt en hel del ledsen över att jag inte kan bege mig till Västerås tidigt lördag morgon.
Kan och kan förresten...
Klart att jag kan, men för att vara lite realistisk så är jag inte redo för att springa 80 km.

Det hade varit så spännande att se hur det skulle gå...
Skulle kroppen hålla?
Skulle jag klara av att springa så pass sakta som behövs?
Klantigt av mig att inte vara helt redo för detta, men bara att inse att jag väl inte är det.
Till på köpet så måste jag den här helgen ägna tid till mina fönster för nu känns det att det blivit kallare ute...och inne.

Nu, medans jag skriver det här inlägget så ser jag mig själv söka fram en karta och kolla hur långt det är och vilken väg man åker för att komma till Västerås...
Det slog mig just att hade loppet varit i Östergötland så hade jag ju ändå testat...
Jag hade startat...
Nu ligger inte Västerås i Östergötland, men det är bara 15 mil bort.
Vi får se hur jag låter om ett dygn....men jag kommer inte att åka...tror jag.

Jag börjar jobba klockan 12:30 och det känns ju lite bra.
Nu kryper jag ner....

Inga kommentarer: